로고

고려프레임
로그인 회원가입
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    자유게시판

    چگونه مواضع ترامپ در برابر خودروهای الکتریکی تکامل یافته است - زمانی ک…

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Shayne Shipp
    댓글 0건 조회 9회 작성일 24-09-22 17:02

    본문

    چرا ایلان ماسک، تأثیرگذارترین فرد جهان در خودروهای برقی، که اکثریت ثروت او از شرکت خودروهای برقی تسلا است، حمایت کامل خود را از دونالد ترامپ شکاک مشهور خودروهای برقی در انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر ارائه می‌کند، اما متحدان بعید هستند. قدمت نامزدی به چندین سال قبل برمی‌گردد و کارشناسان فکر می‌کنند تسلا می‌تواند از ریاست‌جمهوری ترامپ منتفع شود، حتی اگر به دنبال تغییر سیاست‌های دوستدار خودروهای الکتریکی باشد.
    ایلان ماسک، نفر دوم از چپ، و دونالد ترامپ، از راست، در یک نشست در کاخ سفید در سال 2017.
    ترامپ در مصاحبه ژوئن که سه شنبه توسط بلومبرگ بیزینس ویک منتشر شد، گفت: واشنگتن پست از طریق Getty Images حقایق کلیدی خودروهای الکتریکی "شگفت انگیز" هستند و "الون فوق العاده است." 45 میلیون دلار ماهانه به کمپین خود کمک کند.
    با توجه به اینکه او در سال 2022 ادعا کرد که می‌توانست بگوید «زانو بزن و التماس کن» و [ماسک] این کار را می‌کرد، این یک تغییر ذهنی بزرگ برای ترامپ در مورد ماسک است.
    ترامپ در آن زمان گفت، بدون یارانه، ماسک به دلیل مسائل ایمنی تسلا در برنامه خودران خود و شرکت هوافضای خصوصی ماسک، اسپیس ایکس، به دلیل پرتاب کشتی‌های موشکی به ناکجاآباد، «بی ارزش» خواهد بود.
    ترامپ در طول اولین دوره ریاست‌جمهوری خود بارها خودروهای الکتریکی را مورد تمسخر قرار می‌داد، اما اخیراً به موضع دوستانه‌تری روی آورده و گفته است که از طرفداران بزرگ این فناوری است، اتفاقی که ماسک در نشست سالانه سهامداران تسلا در ژوئن به آن افتخار کرد. سرمایه‌گذاران، «من می‌توانم متقاعدکننده باشم» و ترامپ اغلب او را «خارج از آب» خطاب می‌کند.
    ترامپ هنوز از تقویت کننده صنعت خودروهای برقی به طور کلی فاصله دارد، طبق گزارش ها به اهداکنندگان گفته است که قصد دارد اعتبار مالیاتی 7500 دلاری فدرال را که خریداران خودروهای برقی واجد شرایط دریافت آن هستند کاهش دهد (او تلاش کرد این کار را در سال 2019 انجام دهد اما فایده ای نداشت) و به Businessweek گفت: اهداف دولت بایدن برای افزایش سهم خودروهای برقی "قابل انجام" و "ناپایدار" است و ادعاهای نادرستی را در مورد اندازه یارانه های دولتی اختصاص داده شده به شرکت های تولید کننده وسایل نقلیه منتشر می کند.
    هشدارهای متنی اخبار فوری فوربس را دریافت کنید: ما در حال راه‌اندازی هشدارهای پیامکی هستیم تا همیشه از بزرگترین داستان‌هایی که سرفصل‌های روز را شکل می‌دهند، بدانید. «هشدارها» را به (201) 335-0739 پیامک کنید یا در اینجا ثبت نام کنید.
    آیا ترامپ به تسلا کمک خواهد کرد؟ دن ایوز، تحلیلگر Wedbush، هفته گذشته با اشاره به تهدید عدم پرداخت یارانه های اختصاص داده شده به خودروهای الکتریکی و وعده ترامپ مبنی بر اعمال تعرفه 100 درصدی، به مشتریان خود نوشت، یک عبارت دیگر ترامپ یک «منفی کلی برای صنعت خودروهای برقی» خواهد بود. خودروهای الکتریکی فروخته شده توسط شرکت های چینی اما ایوز گفت که پیروزی ترامپ همچنان می‌تواند یک «مثبت بالقوه» برای تسلا باشد، که تا کنون پرفروش‌ترین فروشنده EV در کشور است. به گفته آیوز، اگر تعرفه‌ها همچنان BYD و NIO چین را از بازار داخلی دور کنند، تسلا یک "مزیت رقابتی واضح" خواهد داشت. تا 12000 دلار در چین که قیمت مدل پایه تسلا را حدود دو سوم کاهش می دهد.
    پیشینه کلیدی حدود 8 درصد از خودروهای فروخته شده در ایالات متحده در طول سه ماهه دوم سال 2024 الکتریکی بوده و تسلا 49.7 درصد از فروش خودروهای برقی را به خود اختصاص داده است که تقریباً هفت برابر بیشتر از فروشنده برتر خودروهای برقی بعدی یعنی فورد با 7.2 درصد است. . تسلا در دولت ترامپ و بایدن به سرعت رشد کرد. قیمت سهام آن از 13 دلار در روز انتخابات 2016 به 141 دلار در روز انتخابات 2020، به 253 دلار تا ظهر روز پنجشنبه، با تعدیل تقسیم سهام، افزایش یافت و فروش سالانه خودروی آن از 76000 در سال 2016 به 500000 در سال 2020 به 1 سال گذشته رسید. ماسک که بیش از 100 میلیارد دلار سهامش در تسلا ارزش خالص 251 میلیارد دلاری او را در جهان افزایش می دهد، دارای منافع تجاری مختلف دیگری از جمله SpaceX و X است، پلتفرم رسانه اجتماعی که قبلاً به نام توییتر شناخته می شد و او در سال 2022 به قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کرد. یک پلتفرم رسانه اجتماعی خودش، Truth Social، که پس از توئیتر و متا، فیس بوک و اینستاگرام، حساب های رسانه های اجتماعی ترامپ را به دلیل دست داشتن او در شورش های مرگبار 6 ژانویه 2021 به حالت تعلیق درآوردند.

    TangentMusk مدت‌هاست که با بی‌اعتنایی ظاهری جو بایدن به تسلا، علی‌رغم پلتفرم طرفدار برق‌های الکتریکی، مخالفت کرده است، و این به زمانی برمی‌گردد که با وجود سهم مسلط تسلا در بازار، در نشست سال 2021 در کاخ سفید درباره خودروهای الکتریکی دعوت نشد. جفری اسکول، اهداکننده میلیاردر دموکرات و دوست ماسک، در یک پست آخر هفته در رسانه های اجتماعی، کارگران تسلا را که به یک اتحادیه تعلق ندارند، مقصر سردی شانه بایدن دانست.
    مطالعه بیشتر فوربس میلیاردر بایدن اهدا کننده رفتار کاخ سفید با تسلا پس از اهدای آشکار ترامپ توسط ماسک توسط درک ساول
    تحلیلگر می‌گوید که چگونه ریاست‌جمهوری ترامپ می‌تواند به سهام تسلا با وجود برنامه‌های سخت او برای خودروهای الکتریکی کمک کند. درک ساول
    فوربس ترامپ حامیان فناوری بزرگ بیشتری پیدا می کند: میلیاردر سرمایه گذار خطرپذیر، اندرسن به موج حمایت از رئیس جمهور سابق توسط درک سائول می پیوندد من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. یک نکته ایمن برای من بفرست Derek SaulFollowingDerek Apostle Paul یک گزارشگر ارشد مستقر در نیوجرسی در تیم خبری فوربس است. او در سال 2021 از دانشگاه دوک فارغ التحصیل شد، جایی که در رشته اقتصاد تحصیل کرد و به عنوان سردبیر ورزشی برای روزنامه دانشجویی دوک، کرونیکل، خدمت کرد و بلافاصله پس از آن به فوربس پیوست. سائول همه چیز را از رسانه ترامپ گرفته تا تاثیر عربستان سعودی بر گلف و آنچه میلیاردرهای واقعی درباره "جانشینی" فکر می کنند پوشش داده است. نکات را به dsaul@forbes.com ارسال کنید. Apostle Paul را برای تجزیه و تحلیل در مورد بزرگترین رویدادهای روزانه اقتصادی و بازار سهام دنبال کنید، از داده‌های تورم گرفته تا درآمدهای فناوری و غواصی عمیق در دارایی‌های دکمه داغ. ">

    * استانداردهای تحریریه چاپ
    * چاپ مجدد و مجوزها

    When you have almost any issues relating to where by and also how to employ اخبار خودرو قرعه کشی, you possibly can e mail us with our own website.

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.