로고

고려프레임
로그인 회원가입
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    자유게시판

    طراحی سایت خبری

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Kirby Vardon
    댓글 0건 조회 23회 작성일 24-09-26 04:51

    본문

    در حالی که گوگل چندین بار الگوریتم خود را تغییر داده است، اکثر توصیه های من از زمانی که شروع به کار کرده ام ثابت مانده است. این توصیه ساده است (به این معنی نیست که آسان است!): آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ باید مطمئن شوید که سایت شما فوق العاده خوب است. داشتن یک وب سایت با محتوای باکیفیت، ارائه تجربه کاربری عالی و امنیت به روز، فوراً رتبه شما را بهبود نمی بخشد. اما در دراز مدت، قطعا تاثیر مثبتی بر سئوی سایت شما خواهد داشت!

    بعد از اینکه منحصر به فرد بودن خود را مشخص کردید، وقت آن است که به هدف جستجو نگاه کنید . هدف جستجو دلیل پشت جستجوی افراد و کلیک روی سایت شما است.

    در روزهای اولیه استفاده از سئو، افراد می‌توانستند از انجام ترفندها فرار کنند. آنها کلمات کلیدی و لینک های داخلی را در صفحات قرار می دادند، محتوای کوتاه و نامربوط می نوشتند یا محتوای سایت های دیگر را کپی می کردند و با آن محتوا رتبه بندی می کردند. این موارد مربوط به گذشته است. از آن زمان، گوگل و سایر موتورهای جستجو هر روز الگوریتم های خود را بهبود بخشیده اند و دیگر گرفتار چنین ترفندهایی نمی شوند.

    در برخی بازارها، اگر تحولات را در طول زمان دنبال کنید، ممکن است ببینید که موتورهای جستجو به طور فزاینده ای پاسخ هایی می دهند که منجر به جستجوهایی بدون کلیک می شود. همیشه مراقب موتورهای جستجو باشید، اما در مورد هر به‌روزرسانی کوچک در الگوریتم های موتورهای جستجو وسواس به خرج آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ ندهید.
    به داده ها توجه کنید

    این رقابت بسیار تنگاتنگ و پرجمعیت است، بنابراین برای به دست آوردن یک رتبه خوب، نه تنها به یک کشتی زیبا و یک موتور سریع و قابل اعتماد نیاز دارید، بلکه به یک فضای داخلی خوب و خدمات داخلی با کیفیت بالا نیز نیاز دارید. اگر یک کشتی زیبا دارید (طراحی چشم نواز) اما فضای داخلی (محتوا) مناسب نیست و یا کم است، مردم کمتر تمایل دارند در آن کشتی باشند. از سوی دیگر، اگر یک فضای داخلی و خدمات داخلی شگفت‌انگیز دارید، اما کشتی شما کند است و موتور شما مستعد مشکلات (تنظیمات فنی) است، مردم به دنبال جایگزین‌های دیگری خواهند بود.

    یک حالت ساده از فایل Robots را در طراحی وب سایت پایین نوشتم. اگر وب‌سایت شما وردپرسی است و فایل روبوتز ندارد، می‌توانید متن پایین را داخل ادیتوری مثل Wordpad کپی کرده و به نام Robots.txt ذخیره نمایید. بعد فایل را داخل هاست خود آپلود کنید.

    سرعت لود صفحه سایت از فاکتورهای اصلی در طراحی سایت خبری می‌باشد و در نتیجه سایت خبری‌ که به صورت استاندارد و اصولی طراحی شده باشد موفق خواهد بود.

    موتورهای جستجو ربات‌هایی دارند که به Crawler یا Spider معروف هستند. این ربات‌ها برنامه‌هایی هستند که سراسر وب را جستجو کرده و صفحات وب را پیدا می‌کنند. این صفحات در دیتابیس‌های موتور جستجو ذخیره شده و در زمان نیاز به کاربر نشان داده می‌شوند.
    برای دیده شدن سایت در حالت طبیعی نیاز به هیچ کاری نیست و اگر سایت مشکل جدی‌ نداشته باشد ربات‌ها در فواصل زمانی مختلف به سایت سر می‌زنند.
    اما داشتن یک فایل به اسم Robots.txt می‌تواند به سایت کمک کند. این فایل کوچک که در هاست سایت قرار می‌گیرد، به ربات جستجوگر می‌گوید چطور صفحات را ایندکس کند. به کمک این فایل می‌توانید دسترسی موتور جستجو به صفحات خاص سایت مثل صفحه ورود ادمین و غیره را بلاک کنید.
    چطور فایل robots.txt بسازیم؟

    سئوکار کلاه خاکستری همه چیز را فدای موتور جستجو نمی‌کند. اگر اینطور شد یک سئوکار کلاه سیاه است. سئوکار کلاه خاکستری ممکن است توسط موتور جستجو جریمه شود. این روش کمی ریسک دارد اما به خطرناکی و زشتی روش‌های سئو کلاه سیاه نیست.
    به نظر شخصی من مقالات خوبی درباره سئو کلاه خا‌کستری در وب وجود ندارد. این سبک آنقدرها هم که دوستان می‌نویسند بد نیست. یک مثال شاید بهتر منظورم را برساند. در قوانین راهنمایی و رانندگی سبقت از راست ممنوع بوده و جریمه دارد. موافقید؟ اما فرض کنید در یک جاده خلوت پشت یک ماشین سنگین گیر کرده‌اید و مجبورید از راست سبقت بگیرید. این کار شما را حسابی جلو انداخته و سریع‌تر به مقصد می‌رسید. حاضر هستید سبقت بگیرید؟
    متوجه شدید منظورم چیست. این متد از سئو که گاهی اشتباه تعریف می‌شود آنقدرها هم خطرناک نیست. شاید آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ باور نکنید اما عده زیادی بدون اینکه بدانند از تکنیک‌های کلاه خاکستری استفاده می‌کنند و خودشان هم دقیق نمی???دانند این روش‌ها بر خلاف قوانین گوگل است. مثل لینک سازی. چون از نظر گوگل لینکها باید کسب شوند نه اینکه ساخته شوند.
    روشهای سئو کلاه سیاه به شدت برای سایت مضر بوده و آخر سر چیزی جز افت ترافیک و پنالتی به بار نمی‌آورند. اما در روش کلاه خاکستری هدف رشد سریع سایت نیست. فقط سعی می‌شود میان‌برهایی زد شود تا زودتر به نتایج بالاتر رسید.
    مثلا رپورتاژ آگهی یک تکنیک کلاه خاکستری است. یا خرید لینک برای سایت هم یک روش کلاه خاکستری در سئو است. اگر گوگل متوجه این کارها شود سایت مورد نظر را جریمه می‌کند. اما اگر تکینک‌ها به درستی اجرا شوند سایت رشد خوبی را تجربه خواهد کرد.
    درباره سئو همیشه بحث‌های متناقض وجود داشته است. چه در ایران و چه خارج از ایران. من باور دارم در سئو کلاه خاکستری اگر افراطی انجام نشود و کاربر هم فراموش نشود می‌توان نتایج خوبی گرفت. اگر غیراز این باشد به جرگه جامعه سیاه سئو پیوسته‌ایم.
    اکیدا تکنیک‌های سئو کلاه سیاه را رد می‌کنم. اما استفاده از روش‌های کلاه خاکستری تا وقتی که کاربر و موتور جستجو را آزار ندهند قابل قبول هستند.

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.