로고

고려프레임
로그인 회원가입
  • 자유게시판
  • 자유게시판

    자유게시판

    سئو کلاه سیاه چیست؟

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Isabella
    댓글 0건 조회 21회 작성일 24-09-26 05:27

    본문

    این تکنیک یکی از کثیف‌ترین کارهای سئو کلاه سیاه است. Doorways صفحه یا صفحات کم‌کیفتی هستند که برای یک سری کلمه کلیدی بهینه شده‌اند. اما وقتی کاربر به آن صفحات می‌رسد سایت او را به یک صفحه دیگر که مدنظر خودش بوده منتقل می‌کند. در واقع کاربر را از درب پشتی وارد جایی که خودش دوست دارد می‌کند. با یک مثال موافقید؟
    مثلا سایت xyz.com یک فروشگاه کیف و کفش است. این سایت روی کلمات کلیدی‌ای مثل خرید مانتو یا پیراهن بالا می‌آید اما هدفش این است که کاربر را صفحه فروش کفش مردانه ببرد. اینجا یک ریدایرکت انجام شده و کاربر به چیزی که دنبالش بود نمی‌رسد. بلکه در دام وب‌سایت افتاده و به صفحه‌ای که سایت دوست دارد وارد می‌شود. اگر به سرتان زده که این کار را امتحان کنید مطمئن باشید نتیجه وحشتناکی در انتظارتان است. چون گوگل به شدت با شما برخورد می‌کند.
    Cloaking یا پنهان‌کاری :

    گوگل همیشه تغییراتی ایجاد می کند که بر توانایی شما برای جذب مستقیم افراد در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) تاثیر می گذارد. متأسفانه، این موضوع از کنترل شما خارج است. اما شما می توانید تجربه کاربری (UX) را کنترل و بهینه کنید.

    با انجام تحقیقات کلمات کلیدی، باید بینش خوبی در مورد کلماتی که مردم برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند به کار می برند، بدست آورید. در مرحله بعد، مطمئن شوید که محتوایی که می نویسید (و اینکه مخاطبان شما به آن علاقه دارند) با هدف جستجوی کاربران و زبانی که استفاده می کنند مطابقت دارد.
    به رقبایتان توجه کنید

    بعد از اینکه منحصر به فرد بودن خود را مشخص کردید، وقت آن است که به هدف جستجو نگاه بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ کنید . هدف جستجو دلیل پشت جستجوی افراد و کلیک روی سایت شما است.

    تمام روشهای بالا تنوع لینک سازی را نشان می‌دهند.البته بعضی از این روش‌ها کاملا مزخرف و منسوخ شده هستند، در مطالب آینده نحوه صحیح بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ لینک سازی و باورهای اشتباه درباره بک لینک را بررسی می‌کنیم.
    سئو یک حرفه در حال پیشرفت است. ما باید یاد بگیریم از روشهای قدیمی و اشتباه دست بکشیم و خودمان را با تغییر رفتار کاربران و پیشرفت موتورهای جستجو وقف دهیم.
    Text یا متن لنگرگاه:

    خدمات سئو
    بهینه‌سازی موتور جستجو که به اختصار سئو نامیده می‌شود امکان دستیابی به رتبه‌های بالاتر در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) را محقق می‌نماید.

    شاید شما هم یادتان باشد. وقتی چند سال dg ding قبل موضوعی را در گوگل سرچ می‌کردید. یک لیست تقریبا تکراری مقابلتان می‌گذاشت. محتوای بیشتر سایت‌ها کپی بود و تولید محتوا مثل امروز معنا نداشت. گوگل به دنبال راه‌حلی برای حل مشکل بود و با آپدیت الگوریتم‌های خود نتایج جستجو را تا حد زیادی از Duplicate Content پاک کرد. امروز محتوای تکراری بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ به هر شکل و نوعی توسط گوگل به عنوان یک امتیاز منفی و خطرناک برای سایت به حساب می‌آید.

    فاکتورهای دامنه (Domain Factors)
    فاکتورهای سئو داخلی (On Page Seo)
    فاکتورهای سئو خارجی (Off Page Seo)
    فاکتورهای فنی (Technical Seo)

    لینک‌های دریافتی از صفحات خودتان (لینک سازی داخلی)
    لینک‌های دریافتی از بخش‌های مختلف سایت (فوتر، سایدبار و …)
    لینک‌های دریافتی از انجمن ها
    لینک‌های نظرات (لینک‌هایی که از قسمت نظرات سایتها دریافت می‌کنیم)
    نوع لینک‌های دریافتی که No Follow یا Follow باشند
    لینک گرفتن از طریق پست مهمان یا Guest blogging
    و …

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.